nadia R. on Sun, 2 Nov 2008 13:32:26 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] no comment (pt Dl Perjovschi si dna Catona)

Draga dle Perjovschi,

Faptul ca apelul dvs la discutii pe o tema atat de importanta cum este batjocorirea culturii romanesti are ecoul care se vede....adica o mare de tacere din care razbat doar cateva voci,plus un potop violent de intoleranta si lipsa toata de stiinta a comunicarii din partea unor oameni stiutori de carte si care pretind ca le pasa ,cum NE consideram (observati ca MA includ si pe mine)......va da raspunsul la intrebarea nepusa :"cum de e posibil?"

Pai de-aia e posibil ca"baietii destepti" sa-si faca de cap ,pentru ca li se permite ,au cale libera,pentru ca toata lumea TACE,ba mai rau ,unii sunt total dezinteresati de acest subiect.punct.

Draga dna Catona,

Fac apel la dv in calitate de administrator al acestei liste,pe care o consider deosebit de utila si de un nivel inalt de cele mai multe ori.Trebuie sa faceti ceva, ca incepe sa semene a "sat fara caini",sa-mi scuzati expresia.
 1)am impresia ca multi confunda existenta unor reguli de comunicare cu cenzura,ceea ce este eronat.
Orice grup de discutii  functioneaza dupa reguli precise ,nu se poate altfel si iata dovada: vom ajunge la nettime.... Babel.
Total de acord ca toti suntem liberi sa spunem tot ce credem, si admir intentia dvs de a lasa discutiile cat mai libere...daca se poate...dar...cum ar fi un talk show la Tv unde toti ar vorbi simultan? Trebuie sa existe un moderator si unul energic.

2) mai am impresia ca nu toti utilizatorii listei au inteles la fel scopul acesteia si de aici confuzii:unii cred ca este doar un loc de anunturi culturale ,altii ,care au citit despre nettime international si au aflat ca in alte parti este un forum de dezbateri pe teme culturale ,au crezut ca pot face acest lucru si pe nettime -ro,fara sa le sara altii la gat si sa fie trimsi sa-si faca blog.

Grupurile de discutii pe net (v-o spun in calitate de reprezentant a mai multor ONGuri dintre care unele europene si cu experienta a mai multor forumuri si grupuri de discutii foarte active,fara pretentia de a va da sfaturi,doar va prezint o realitate) au toate la inceput o descriere, o definitie a scopului si un manunchi de reguli de comunicare la care toti cei care subscriu (de bunavoie) trebuie sa adere,altfel nu sunt inscrisi.Punct.
Trebuie sa intelegem cu totii ca un astflel de grup este unul PRIVAT si NU PUBLIC si deci administratorul are dreptul sa aprobe inscrierea cui doreste si, la fel ,sa dea afara pe cine incalca regulile la care a subscris ,fara niciun preaviz.Cum ar zice unii :"cenzura ceausista", dar nimeni nu-i obliga sa se inscrie daca nu le place si oricand pot solicita dezabonarea de pe grup ,deci au totala libertate de alegere.

Pt co-listeni:
Cu siguranta ca voi fi atacata de unii (de genul:cine mai e si cine se crede asta sa "ne invete" pe noi ? etc etc), imi asum riscul si voi considera aceasta ca un "quod erat demonstrandum" al lipsei de toleranta care ne macina,din pacate, (mai ales ca e vorba de unii oameni de la care am pretentii).
Nu stim sa ascultam si sa folosim experienta celor care s-au" lovit deja cu capul de pragul de sus",ori de cate ori cineva emite o parere (buna -rea,macar e din capul propriu) trebuie redus la tacere,desfiintat ca persoana.

Pai atunci ,ma intreb,unde e cenzura, dlor? Cine pune "pumnul in gura"?

cu respect pt Dan si Dan,

NadiRa