| f | | | | 3 on Sun, 2 Nov 2008 02:18:19 +0100 (CET)

[Nettime-ro] nettime-ro manele

> [...]
> mail.Fa-ti
> o lista cu toti pe care ii urasti din cauza invidiei,usureaza-ti
> frustrarile printr-un text penibil si lung pe care oricum nu-l va citi
> nimeni pana la capat,posteaza-le ca sa-ti demonstrezi tie si
> sufletului
> tau chircit de ciuda ca ai pus lucrurile la punct si dispari
> dupa!Oricum te tot repeti ca un disc stricat.
>
> Iar voi nu-i mai raspundeti,ca asta ii hraneste apucaturile de
> manelist
> care crede ca are multi dusmani!In plus cum poate cineva sa-l ia in

Ta Gueule Baba Cloanta - aka cea ce-si urla numele in fata galeriilor.
Daca vrei sa comanzi trupa de 'voi', uita-te in oglinda mai intii, si
fa-o prin exemplu.

Anyway, when the tide turns, you know very well you will change sides,
because that's what you have always done, follow ce este la MODA.

 >manelist

That's the nice thing about some romanians - they don't know much but
are very passionate about not knowing much.

Si bietul de Perjovschi se plinge de atmosfera intelectual umilitoare
din tara.
Da ma, este. Este o problema. Problema este urmatoarea

Nettime-ro:  citeva _sute_ de ARTISTI MODERNI si atmosfera este ...
Intelectual umilitoare.  Din abs. toate punctele de vedere.

Si bietul Perjovschi se plinge de guvernul tarii, suporta cenzura,
altii se pling de usa cortului, de linistea strapunsa ...

Mda.  Problema este guvernul tariceanu.

 >manelist

Uite ma manele pe gustul tau de baba cloanta - http://www.zeggz.com/
raf/A9FF.html

And see what u kan do to follow babuta asta out of your FKDUP ONE
DIMENSIONAL STRICATA MIZERABILA
PROSTITUATA CORUPTA 'world' - http://www.0f0003.com