PAVILION [contemporary art & culture magazine] on Sun, 6 May 2007 16:42:37 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] gorzo atac la basescu

este ultimul mesaj pe care il mai scriu pe aceasta tema si sper sa nu se foloseasca nimeni de asta.

1. nu judec nimic. constat. are dreptul fiecare sa faca ce doreste. transparenta unui gest insa este necesara. am dorit sa clarific contextul acestui demers a lui gorzo.
2. ca de obicei pe aceasta lista fiecare pune in gura mea ce vrea. nu am spus ca este platit. cititi mesajele mele. am spus ca ii lipseste coloana vertebrala si simte nevoia sa rasplateasca pe cei care ii vind produsele.
3. nu am spus ca opinia politica a altcuiva este de neacceptat. trebuie doar sa vedem ce este in spate.
4. nu inteleg aceste argumente in apararea personajului: parintii lui-securitate, la facultate nu facea temele, facea invers decit i se cerea. asa si?
5. astept cu nerabdare stencilul cu tariceanu. sper tot in timpul acestui referendum.

multumesc. si sa fiti convinsi ca voi reactiona asa mereu si voi dezvalui mereu dedesubturile unor actiuni. astept oameni onesti fara interese obscure sa ia pozitii politice si nu sa incerce strategii penibile de marketing.