marilena stanciu on Sun, 6 May 2007 09:22:12 +0200 (CEST)

Re: Re: [Nettime-ro] gorzo atac la basescu

Domnilor,

ar mai fi un aspect al problemei:

1. va garantez ca psd-istii nu au in nici un caz asa de buni pr-isti astfel incat sa le treaca prin cap sa plateasca/convinga un artist (daramite Gorzo) sa faca un stencil. saracii de ei sunt super-apreciati prin aceste acuze....cand lor nici nu le trece prin gand asa ceva.
nici pe departe.

2. faptul ca mnac-ul a avut cumva o legatura cu un psd-ist este iar o intamplare: s-a intamplat ca psd-istul cu pricina sa fie mai snob si sa-i placa sa se decoreze cu un muzeu pe langa blazon.
Ce bine ar fi daca mai multe proiecte culturale ar avea un purtator de mesaj sau macar un lobby mai puternic- mai ales atat de eficient precum politicianul. altfel, ne tot plangem de finantari lipsa, de atentie lipsa, etc.

Parol, mon cher!

----- Original Message ----
From: Gabriel Baldovin <gabal@email.ro>
To: Romenian Nettime list <nettime-ro@nettime.org>
Sent: Saturday, May 5, 2007 1:04:04 PM
Subject: Re: Re: [Nettime-ro] gorzo atac la basescu

  Sa stiti ca nici eu nu stiu cine sunt. Mai caut...
    Dar daca nu sunt "cineva" asta nu inseamna ca argumentele folosite de mine nu ar fi neaparat nimic. De aceea va propun sa trecem peste partea cu   fabulos CV   si sa vedem cum sta treaba la rece, la nivel de argumente.
    Daca exista legatura intre PSD si MNAC nu stiu. Stiu insa ca Gorzo a facut "Vin in 5 minute" (fata de care "plec in 5 minute se afla in simetrie, dupa cum spune si Dan Popescu) cu mult inainte de a avea expozitie la MNAC. Mai stiu ca el chiar nu e bun la PR. Nici in facultate nu putea respecta temele pe care ni le dadea profesorul. Avea tendinta sa faca exact invers decat i se spunea. Mi se pare total absurd sa i se reproseze ca ar fi platit de PSD sa faca asa ceva din moment ce el a fost un spirit individualist si refracatar la sugestii inca din liceu. De asta va repet: nu il cunoasteti.
    Cred ca dvs. ati judecat stencilul lui Gorzo pornind de la 2 premise gresite:
         1. "Pozitia politica a autorului este una inacceptabila si, prin urmare, stencilul (lucrarea de arta in general) este proasta."
     2. "Stencilul sau ar fi fost comandat politic de PSD"

    Va nunt ca zilele astea am sa fac eu un stencil cu Tariceanu pe care am sa-l postez si pe lista asta sa ne mai punem de acord...

   nu  stiu  cine  sinteti.  nu  stiu  de  ce  aparati  ce  aparati.  stiu  doar  ca  nu
 o  sa  o  las  "moale".  asta  e.  obisnuiti-va  cu  ideea  ca  voi  spune  ce
 gindesc.
 iar  legatura  intre  psd  si  mnac  exista.  puteti  sa  o  negati  oricit.
 astept  ca  interventia  lui  sa  fie  una  impartiala.  asta  astept.  asa  ca
 vreau  sa  vad  stencil  cu  oroveanu  si  nastase  cum  sint  in  proces  pentru
 termopanele  mnac,  stencil  cu  tariceanu  care  zice  ca  demisioneaza  si  nu
 o  mai  face,  etc.