Baba Popescu on Mon, 18 Dec 2006 23:30:36 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Articolul cu pricina

Precizare :tipul acesta cine o fi Octavian nu arunca dejectii invidioase cred eu.Vrea sa atraga atentia cred eu, asupra acelor care fac gasti corupte care se autopropun la biennale.Dar sa vedem daca are dreptate cu biennala de la Venetia 2007.Si tu Lucian nu ai de unde sa sti ca tipul e neserios,ca nu iti place ce face e dreptul tau sau nivelul tau de a intelege.

Lucian Serbanescu <lucianseb@hotmail.com> wrote:   E imposibil sa creada cineva ca Ors Csongor din
http://loadinggallery.blogspot.com este cel banuit de a fi octavianre.Daca
ati fi urmarit filmul lui Rasovszky despre artsitul Ors Csongor difuzat pe
tvr cultural, nu v-ar fi trebuit o inteligenta iesita din comun ca sa
intelegeti ca Ors din Miercurea Ciuc nu e acel octre. Din simplu motiv ca
acest artist (Csongor) e un om serios si prea prins cu treaba lui ca sa mai
aiba timp sa arunce cu dejectii invidioase pe vreun forum. Cat despre copii
si parintii lor care au pus stapanire pe scoala si chair si pe o parte a
scenei artistice a artei cam asa e. Multi se intreaba de ce si-au dat
demisia 2 ilustrii artisto-profesoro-rectoro-sefdecatedro etc din scoala
exact in momentul cand se discuta scoaterea la lumina a dosarelor de
colaboratori ai Securitatii ai celor care au functii?!Cu toate astea curajul
breslei artistice romanesti e mai putin decat nimica.Din simplu fapt ca nici
un dosar
de la CNSAS despre vreun artist cu functie su nu, nu a fost facut public
pana acuma.
Iar dl Kessler prea e luat in serios. E o vorba romaneasca : "un prost
arunca o piatra si 10 destepti sa chinuie sa o scoata". Nu ca as insinua ca
dl Kessler ar fi prost dar prea i se pare ca detine cheia adevarului si prea
isi lauda doar nevasta si inca vreo doua foste. Iar discursul domniei sale
s-a oprit ca atitudine la momentul gloriei sale maxime de acum vreo 10 ani,
adica inainte sa plece cu burse in strainatate. S-au schimbat timpurile iar
arta a capatat noi sensuri, dimensiuni s.a.m.d.,dar domania sa nu prea a
paucat sa-si dea seama;asa incat cred ca e destul de neinteresant ca acest
forum sa se formeze din reacti la articolele sale si reactii la reactii.