Gabriel Baldovin on Fri, 23 Jun 2006 12:24:49 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] bienala bucuresti

     In  vremea  in  care  underground  si  manga  se  vede  la  Carturesti  si  poornografia  cu  foarte  multi  bani  la  MNAC  consider  o  expozitie  la  Muzeul  de  Geologie  si  Gradina  Botanica  un  lucru  bienvenit.  Mie  imi  aduce  aminte  ca  o  scena  artistica  e  mai  larga  decit  pare  ca  exista  solutii  decente  la  probleme  care  par  de  nerezolvat.
     Adica  cum  sa  faci  ceva  inafara  statului,  primariei  si  clasic  de-acuma  la  noi  inafara  unei  bune  parti  din  scena  artistica?.  Cum  sa  faci  ceva  cind  totul  pare  impotriva  ta?

  Cred ca e puntin deplasata ideea care se simte aici anume ca intr-un fel mediul artistic bucurestean e cazut inpacat dar vine Bienala si-l salveaza. Oarei astea sint problemele noastre? Ca la MNAC se vede pornografie si la Carturesti --manga. Ne intoarcem cu un secol in urma ca sa limitam domeniile de operare ale artei? Cum ramane cu ideea ca arta e acelasi lucru cu viata? Sau poate crezi ca lucrurile astea nu apartin vietii cumva?
   Ai grija Dan Perjovschi sa nu ajungi sa desfiintezi insasi arta si viata din dorinta de a desfiinta cu orice pret MNAC! Cred ca e satula tara asta de asceti urbani.