perjovschi dan on Fri, 18 Feb 2005 21:54:45 +0100 (CET)

[Nettime-ro] lui calin dan

Draga Calin

desi pozitia mea fata de Catedrala Neamului, guma de mestecat sau pretul mustarului nu te priveste am sa fiu baiat bun si am sa-ti repet: fac parte dintr-un context intelectual care a criticat ideea facerii Catedralei nu doar amplasarea ei.
Faptul ca unul din cei mai acerbi critici Augustin Ioan a cistigat pe urma concursul de arhitectura si urma sa faca Catedrala este parte uzuala a comportamentului romanesc. Un zicem alta facem. Ca pe urma i s-a dat fara preaviz un sut in cur cu proiect cu tot si s-a ales o grozavie cu turle aurite e parte a aceluiasi comportament: ne folosesti  esti bun, nu ne mai folosesti du-te la dracu cu catedrala ta cu tot.

dar inteleg nervozitatea MNAC and friends. Aveti acum o alta mare problema. Plasarea Catedralei Patriarhului pe locul unde s-au darimat biserici cu acordul Partriahului este ca sa citam din doamna Balaci o "amuzanta ironie a istoriei". Ca peisajul sa fie complet o singura institutie mai lipseste in aceeasi incinta: Dracula Park.

Pozitia mea fata de MNAC e cunoscuta e adevarat. Promit sa o fac si mai cunoscuta.
Unii au un proiect altii altul. Ce sa facem numai sintem deloc uniti in jurul aceluiasi ideal mare mare cica al poporului.

Cit despre dialogul ratat, iar ai dreptate. E vina mea. N-am reusit Caline sa ma asez la aceeasi masa cu puterea sa negociem culoarea clantelor de la muzeu ca numai aia nu fusese stabilita de Nastase... Am ratat acest dialog si promit, retoric au ba, sa-l ratez incontinuare.

Ramin un demn reprezentant a ceea ce tu numesti "mica dar framantata comunitate artistica din Romania"

dan