vladimir bulat on Mon, 24 Jan 2005 12:56:50 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] cenzura... haha!

Draga domnule Horia Marinescu,

vreau sa va informez ca "moderatorul" acestei liste nu sunt eu, nici nu
sunt asa sigur ca mai exista unul...treaba cu "anuturile neutre" ne-postate
nu e, deci, a mea! E o problema cu care se confrunta si alti posesori ai
unui "abonament"(gratuit) 'la nettime-ro', si acest lucru se poate urmari
si vedea consemnat in arhiva. Din cite imi pot da eu seama, lista asta e
chiar cit se poate de libera, si nu poate fi atribuita unuia sau altui grup
intelectual!

In ce priveste cenzura care mi-a fost aplicata nu e o simpla jalba in
protap, ci chiar un fapt consumat - recunoscut de chiar cel care mi-a
aplicat-o...

..si pe mine ma amuza (ventriloc) multe din "iesirile" celor din
interiorul si proximitatea acestei comunitati, dar nu indemn pe nimeni la
"fapte marete", definitive, adesea juvenile.

vladimir, din Chisinau.

horia marinescu <horia@utanet.at> wrote:

>Draga Vladimir Bulat,
>citesc arareori mesajele de pe nettime. Numai pentru pura informare.
>Totusi, mi s-a parut foarte ciudat ca moderatorul, despre care presupun ca

>esti tu, mi-a filtrat cele unul sau doua anunturi absolut neutre pe care
>le-am trimis, si nu a catadicsit nici macar sa-mi raspunda la mailul care
>le-a urmat, si in care intrebam ce se intampla.
>Sa-ti spun drept, continui sa fiu abonat la nettime pentru ca e o sursa de

>informatii. Altfel...
>Sa ma fi inselat eu, si sa fi ratat digest-ul in care imi raspundeai? Daca

> [...]

Noile abonamente Astral OnLine
256 kbps ; 12 USD/luna
http://www.astral.ro