horia marinescu on Mon, 24 Jan 2005 12:20:15 +0100 (CET)

[Nettime-ro] cenzura... haha!

Draga Vladimir Bulat,
citesc arareori mesajele de pe nettime. Numai pentru pura informare.
Totusi, mi s-a parut foarte ciudat ca moderatorul, despre care presupun ca
esti tu, mi-a filtrat cele unul sau doua anunturi absolut neutre pe care
le-am trimis, si nu a catadicsit nici macar sa-mi raspunda la mailul care
le-a urmat, si in care intrebam ce se intampla.
Sa-ti spun drept, continui sa fiu abonat la nettime pentru ca e o sursa de
informatii. Altfel...
Sa ma fi inselat eu, si sa fi ratat digest-ul in care imi raspundeai? Daca
e asa, imi cer de pe acum scuze.

Insa ma amuza ca te plangi de cenzura de pe alte liste :)
Horia, din Viena