calin on Sat, 10 Jan 2004 14:14:38 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] problema cu sarbatorile

anuntul trimis de CIAC se referea la simpozionul Sufocarea si in subsidiar
la expozitia Arhitectura Emotionala. Textul MNAC proceda invers.
Daca asta constitutie spam, aferim bre! inseamna ca am intrat intr-o noua
era a frugalitatii si nettime-ro este apostolul ei. succes, deci.