Alexandru Patatics on Fri, 9 Jan 2004 13:43:30 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] problema cu sarbatorile

Stimate Calin Dan,

dupa cum observi anuntul trimis de pe adresa ta obisnuita a aparut
imediat si 'nemoderat' pe lista. Problema cu alte anunturi trimise de pe
alte adrese este ca 'staff-ul MNAC' are sau si-a schimbat adresele
anterioare. Nici una din adresele noi inregistrate nu intra direct pe
lista deoarece ---> nu cu mult timp in urma tot tu ai fost cel care a
reactionat cel mai vehement la cantitatea inadmisibila de spam-uri.
Raluca V. mi-a promis ca imi trimite noile adrese, inca nu le-am primit.

Pe de alta parte anuntul referitor la expozitia Arhitectura Emotionala a
fost trimis de pe adresa Irinei Cios, si a aparut pe lista.

// altfel, un an bun la toata lumea, fara spam ;-)

ap

---