Tolan Virgil on Mon, 8 Apr 2002 01:10:11 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Re:propunere

mic comentariu:

> Era evident din imagini si dialogul subiectului cu operatoarea ca
> subiectul isi taia venele pentru camera, pentru a arata camerei actul
> in sine.  Angajarea camerei intr-un act exhibitionistic cu consecinte
> destructive pentru subiect, din punctul meu de vedere, invalideaza
> "caliatatea jurnalistica'.

"destructiv" in acest caz nu reflecta toata realitatea:
individul care isi taia venele era in al noualea cer pentru ca devenea
celebru. stia ca taieturile nu ii vor fi fatale, iar suferinta pe care si-o
provoca in fata camerei il facea rege printre ai lui.
("Citadela" lui Saint Exupery incepe chiar cu acest motiv)

influenta camerei asupra subiectilor filmati este aceeasi si in cel mai
domestic interviu.