Bogdan Achimescu on Thu, 4 Apr 2002 09:07:20 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] propunere fara teză

Prin prezenta imi exprim cu elan adeziunea la protestul
anti-teme-vulgarizante.

Dupa cascada de oprobiu general (un nu hotarat tematicilor cersetoriste si
orfeliniene, semne ale platitudinii publicului), as vrea sa aud care sunt
temele propuse la sectia "Rotografie din Romania".

Sfinxul, Babele, Manastirile si Hidrocentralele se exclud, fiind bine
explorate. Sau nu?
Care e specificul romanesc?
Salciile de langa raul Timis? Sa iau jos pungile de nailon de pe ele inainte
sa fotografiez?
Pareri?

poate trebuie fotografiat nespecificul romanesc: Chentachi Fraid Cicăn
poate ca trebuie fotografiata Germania in mod specific romanesc
poate trebuie constuit un aparat foto romanesc (digital)
(IOR/Azomures Corporation, ne auzi?)
poate face cineva un filtru 'tchershetor removal pro' pt. Photoshop?
mie personal mi-ar place sa fotografiez cersetori, dar ce conteaza. Este
vreun site dedicat fotografiei pro romanesti? [pro= fara panze de paianjen
cu picaturi de roua si fara coloana infinitului]