_contur on Wed, 3 Apr 2002 19:39:08 +0200 (CEST)

Re: Re: [Nettime-ro] propunere

[ma skuzatzi daka va skriu de pe alt kont nettime]

nu am kontestat valorea fotografiilor kare iau premii. sunt sigur ka sunt f.bune
dar, ma kam deranjeaza faptul ka noi altceva nu avem de aratat. astfel... la un
konkurs de "imagini ale sanatatzii shi invaliditatzii" se pot trimite alt fel
de fotografii?

florin fara/flo'/grupul contur

[aici am exprimat doar opinia mea shi nu a intregului grup]

_grupul contur
_[bozo, flo', gheghe, hor@tius]

_kontakt_farului14_9_1900_timishoara_romania
_tel_093_249029_bozo
    _094_629392_flo'
    _095_384734_hor@tius