Ravage, webzine on Wed, 11 Apr 2018 20:01:27 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Openbare vergadering van Facebook Liberation Army

Ben slechts simpel van geest, en een derderangs digibeet, maar waarom dienen wij ons voor bijwoning van een 'openbare bijeenkomst' over verzet tegen Facebook ons 'verplicht te registreren' via internet? Dit werpt onnodige drempels op.