Florian Cramer on Wed, 11 Apr 2018 20:21:07 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Openbare vergadering van Facebook Liberation Army

> Nouja... In zoverre anders dat je niet (per se) weet wie er achter een
> pod zit, toch?

Dat is afhankelijk van de pod die je kiest. Ik koos de pod van The Thing
(beheerd door mijn goed bekende Ulf Schleth in Berlijn), één van de oudste
Internet-kunstprojecten. Net zoals met WordPress kan je ook een eigen Pod
oprichten en runnen. - Zou een mooi initiatief voor een stichting kunnen
zijn, een soort van nieuwe Digitale Stad.

- Trouwens zou ik nooit private of vertrouwelijke dingen op sociale media
delen, maar alléén informatie plaatsen die ik ook op een publieke blog zou
plaatsen.

-F

--
I'm on diaspora*, a non-corporate social network:
https://pod.thing.org/people/13a6057015b90136f896525400cd8561