Karin Spaink on Mon, 16 Apr 2018 18:29:45 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Openbare vergadering van Facebook Liberation Army

Ai, ik had een kaartje voor vanavond maar ik red het niet, ik zit nog op mijn werk en ben voorlopig niet klaar. Iemand die nog dringend wil, kan mijn plaats innemen :)
Het Eventbrite-ding stuur ik je dan zo toe.)

- K -