barbara van der drift on 1 Mar 2001 11:06:26 -0000

[Nettime-nl] digitale kunst, publiek en musea (netkunstenaars)

Laat ik mijn vragen anders stellen aan de in deze mailinglist aanwezige netkunstenaars

(Voor alle duidelijkheid ik ben er geen dus vergeef mij als ik stomme vragen stel of zinloze opmerkingen maak, ik ben gewoon nieuwsgierig en op zoek naar antwoorden)

* Zouden jullie naast het Internet jullie werk ook in musea of galeries willen exposeren?

* Indien nee, wat maakt het Internet voor jullie zo geschikt dat niet vervangen kan worden door musea of galerie?

* Indien ja, aan wat voor voorwaarden moet een expositie voldoen wil jullie werk volledig tot zijn recht komen.?

* Hoe denken jullie over de relatie Digitale Kunst, publiek en musea?

Alvast bedankt voor alle reacties en tips die ik tot nu toe heb ontvangen

groet barbara