Francisco van Jole on 24 Aug 2000 21:38:17 -0000

Re: [Nettime-nl] Re: Algemene Oproep

At 16:01 23-08-2000 +0200, you wrote:

>Dat doet mij denken aan een vriendin die ooit als medewerkster van
>vluchtelingenwerk een aantal pas gearriveerde Ghanesen moest begeleiden.
>Bij een wandeling over de gracht merkten ze de vele eenden op en vroegen
>wie daar de eigenaar van was. Zonder er bij na te denken zei ze dat
>niemand de eigenaar was waarop de Ghanesen besloten die avond eend te
>eten. Doodsbang voor een Telegraaf  kop 'Vluchtelingen beestachtig tekeer
>op grachten' wrong ze zich in allerlei bochten om het hun uit het hoofd te
>praten.

Dank je wel. Dat deed mij weer denken aan iets soortgelijks met een nabije
buitenlander dat ik ooit meemaakte. Het staat nu op mn homepage.

Het probleem met deze wereld is dat ze volledig bevolkt wordt door
buitenlanders.  :-)

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.