Patrice Riemens on 25 Aug 2000 08:05:59 -0000

[Nettime-nl] Eigen Eenden Eerst!

Het grappige van EEE stuk waarnaar verwezen werd en dat ik met veel lol heb
gelezen, is dat het - zo het nodig zou zijn - wederom bewijst dat fakisten de
klok wel ergens hebben horen luiden, maar het toch niet helemaal op een rijtje
krijgen. De witte eenden van het Haagsch Zuiderpark, waar onze scribent
kennelijk helemaal week van binnen van wordt, zijn zelf enge dominante
parasieten, die de enige ware van vreemden smetten vrije vaderlandse eend (de
ontwilderde grijs groen blauwe zwoerd en zijn donkerbruine maatje) van zijn
biotoop verdrijft. De witte eend is een (ex) tamme eend, ontsnapt uit
fokkerijen, en een vuige indringer met helaas wel erg dominante genen.  Eea
werd mij ooit uitvoerig uit de doeken gedaan door een parkwachter, die zich
daarbij van een discours bediende dat dusmatig tegen het woordgebruik van de
(toenmalige) CP aanschurkte dat ik hem toch vragen daarover ging stellen. Hij
antwoorde dat hij het expres deed en er grote lol in had om klassen lagere
schoolkinderen (en vooral hun onderwijzersters) daarmee in ernstige
verlegenheid te brengen...

Voorts kunt u altijd bij mij terecht voor smeuige eendenrecepten...