jaka zeleznikar on Sun, 18 May 2003 16:37:21 +0200 (CEST)

Re: [nettime-see] media index

hm, medijo so kao to in bodo taki vedno, vsaj jaz ne vidim razloga, da
bi se spremenili,
glede na to, da so del trga,

no, to kar hočem povedat je, da večina medijev (sploh spletni) običajno
črpa 95 % če
na kar vse iz enega vira: lokalne tiskovne agencije, morda dveh, če
obstajata in morda morda
morda še kaka večja mednarodna press agencija tipa reuters

(kar več kot dobro pojasni, da večinoma vsi mediji pišejo iste stvari)

tako, da gre običajno problem novic (izbora, ideološke filtracije itd)
še korak nazaj,
do samih tiskovnih agencij

lp, jaka

Nettime-SEE mailing list