Valentina Iancu on Wed, 25 May 2016 08:46:33 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] invitatie expozitie: Arta faci, scoala primesti!

*Asociatia Makta* va invita *miercuri, 1 iunie 2016, de la ora 18:00 *la *Amzei
5 Studio Space *(str. Piata Amzei nr. 5) la vernisajul expozitiei *Arta
faci, scoala primesti. *Expozitia va fi deschisa în perioada 1-15 iunie
2016 si poate fi vizitata pe baza de programare la: asociatiamatka@gmail.com
.

Expozitia reuneste lucrarile realizate de cei 45 de elevi care frecventeaza
Centrul de Zi *Eu si prietenii mei,* sub atenta coordonare a unor artisti
vizuali consacrati.

Timp de doua luni, elevii s-au implicat împreuna cu artisti contemporani
realizând o serie de lucrari pe care doresc sa le ofere, de ziua lor, în
schimbul donatiilor pentru reamenajarea centrului.

Lucrarile au fost realizate în cadrul unor ateliere de creatie coordonate
de Justin Baroncea, Traian Boldea, Ștefan Câlția, Suzana Dan, Giles
Eldridge, Fays, Irlo, Aurora Kiraly, KITRA, Lala Misosniky, Dan Perjovschi,
Adrian Preda, Lea Rasovszky, Gheorghe Rasovszky, George Roșu, Hermina
Stănciulescu, Silvia Trăistaru, Ioana Trușcă, Sorina Vazelina, Simona
Vilău, Daniela Vîrlan, Mihai Zgondoiu

Mai multe detalii in comunicatul de presa atasat.

--
*ASOCIAȚIA MAATKA PHI*
str. Garoafei nr. 62, com. Cornetu, jud. Ilfov

Sent with MailTrack
<https://mailtrack.io/install?source=signature&lang=en&referral=asociatiamatka@gmail.com&idSignature=22>

--
Valentina Iancu
http://mvalentinaiancu.wordpress.com/

Please consider the environment - do you really need to print this e-mail?

Sent with MailTrack
<https://mailtrack.io/install?source=signature&lang=en&referral=mvalentinaiancu@gmail.com&idSignature=22>