Mihai Zgondoiu on Mon, 8 Apr 2013 18:45:19 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Vernisaj "GEOMETRIA FRICII" / Raluca Delarupea / Atelier 030202

GEOMETRIA FRICII

Raluca Delarupea
11 aprilie - 6 mai 2013

Manager artistic Atelier 030202:ÂMihai Zgondoiu

Vernisaj: joi,Â11 aprilie 2013, ora 18.00, ATELIER 030202 (Sala NouÄ TC), str. SfÃnta Vineri nr. 11, BucureÅti
http://www.atelier030202.blogspot.com/
facebook event:Âhttps://www.facebook.com/events/241618125982265/?ref=notif&notif_t=plan_user_invited

"Geometria FriciidelimiteazÄ o lume fÄrÄ scop, infinit deasupra omului,
acestuia nerÄmÃnÃndu-i decÃt sÄ contemple. Ãn proiectul de faÈÄ am cÄutat un
spaÈiu de integrare atÃt a celui care contemplÄ Ãn mod activ arta cÃt Èi a
celui care o produce. SpaÈiul definit acestei acÈiuni este un spaÈiu intrinsec, psihic plin de
angoase, frustrÄri, ÃntrebÄri, anxietate Èi obsesie. Un spatiuÂÃn care frumuseÈea este un principiu dat de
realitatea vieÈii trÄite unde armonia este un gÃnd ideatic.Â
Un principiu
subliniat Ãntr-o viaÈÄ plinÄ de dezacord social cÃt Èi psihic, o viaÈÄ a
cÄutÄrii de adevÄr, a dezamÄgirii Èi a deziluziei. Am ales corpul uman ca aspect formal versus conceptual
considerÃndu-l un arhetip, o matrice. Ãn acest sens am cercetat expresia psihicÄ
a realitÄÈii urbane, transformarea socialÄ a corpului uman, un corp rupt
deformat, mutilat, urÃt, trist, deprimat, sufocat. Portretele din Geometria Fricii au Ãn spate istorii de
groazÄ, de durere, de neputinÈÄ. Acest proiect ÃÈi doreÈte Ãn final o proiecÈie
a unui univers Ãncercat mereu de spaima de a nu mai fi."ÂRaluca
Moldovan Delarupea

Organizator: ATELIER 030202

Parteneri:Teatrul de Comedie, Clubul UNESCO-AdolescenÅii, AsociaÅia Euro CulturArt
Sponsor: Murfatlar RomÃnia SA
Parteneri media:ÂAgentiadecarte.ro, Radio RomÃnia Cultural, Senso TV, TATAIA, TV City, Cultura, ArtClue, Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â
             ÂRevistaÂARTAÂModernism.ro