Andreea Iacob on Thu, 14 Oct 2010 21:00:34 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] NU DESHIDETI EMAILUL ANTERIOR DE LA MINE / PLEASE DON'T OPEN THE PREVIOUS EMAIL MESSAGE FROM ME

Dragii mei,

Mailul anterior a fost trimis (inclusiv mie), de pe adresa mea, dar NU
DE CATRE MINE. Probabil mi-a fost sparta adresa.

Nu dati click pe link, probabil e un virus.

Cu drag,

Andreea

Please don't open the previous message you have received from me. It was
not sent by me, so probably the link is a virus.

Best wishes,

Andreea