Claudiu Cobilanschi on Wed, 18 Aug 2010 23:45:24 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] ParadisGaraj: FANCLUBUL REUSITELOR ROMANESTI

Dragii nostri,

ParadisGaraj a primit o scrisoare deschisa, un soi de petitie cu aer
de gluma proasta, avand in vedere situatia oricum tulbure in care ne
aflam. Publicam mai jos randurile inveninate care ne sunt adresate.
Desi situatia este pe alocuri adevarata, credem ca numai judecata
colectiva poate sa reliefeze unde am gresit. Din pacate nu putem lua
in considerare, ca pana acum , doar punctul nostru de vedere. Ne vedem
pusi in situatia de a renunta la independenta de pana acum si sa luam
in calculul deciziilor viitoare parerea celorlalti, mult mai multi,
despre noi.

Dupa parcurgerea textului de mai jos, va trebui sa fiti de acord cu
noi ca ceva adevar exista. Intr-adevar multe din lucrurile facute sub
acoperirea ParadisGaraj au fost un esec. Fara sa ne dam seama am cazut
in plasa artei de a observa numai partile negative, ridicole,
derizorii. Ne-am facut un nume din meschinarii.

Insa Romania are mult mai mult de oferit. A trebuit sa primim un
astfel de feedback, ne-a fost batut obrazul, ca sa intelegem ca in ne
uitam in directia gresita. De ce sa vezi numai orgolii ranite, lucruri
rele, impunsaturi, strambe, lovituri la gioale, bani murdari peste
tot?

Ne-am decis sa fondam "FANCLUBUL REUSITELOR ROMANESTI", organizatie
informala, pedagogic-didactica. Ne vom dedica propagandei
tehnico-stiintifice romanesti.
Toata lumea este invitata sa participe, sa faca sugestii si propuneri,
in acest sens.
Vom anunta pe canalele cunoscute, programul de actiuni, cercetari,
completarea Fondului de Carte, experimente, etc. legate de activitatea
fanclub-ului.

Cu prietenie,
ParadisGaraj

"Noi, subsemnatii, adresam aceasta petitie conducerii ParadisGaraj cu
urmatoarele sugestii:

1. Garajul nu este galerie, incetati cu minciunile si escrocheriile.
2. O mare mare seriozitate si responsabilitate profesionala ar duce la
rezultate clare.
3. Nimic din tot ce ati intreprins/initiat sub egida ParadisGaraj nu
s-a dovedit a fi valoros, productiv, competititv, cu greutate.
Rezultele voastre cuantificate, in anii recenti de activitate, de la
fondarea ParadisGaraj, sunt nule.

Daca nu incetati si nu va organizati intr-un mod constructiv, nu mai
avem ce discuta.

V-am sustinut si sfatuit, v-am recomandat solutii viabile de fiecare
data cand ati intampinat probleme, am girat ParadisGaraj in presa, la
bienale, la Berlin, centre culturale, etc. - dezamagirea este imensa.
Genul de abordare fals ironica, o farsa
catavenciano-miticisto-drumutaberistic retarda, nu mai impresioneaza
deja pe nimeni. Nici pe voi macar!

Noi, subsemnatii, v-am oferit sanse si oportunitati de care nici noi
nu ne-am bucurat. Ati irosit, ati dat cu piciorul si ati muscat mana
care v-a hranit, cainilor! Daca mai vreti sa ridicati capul pe strada
si sa aveti curajul de a privi in ochi lumea, opriti dezastrul la care
ne-ati facut partasi. Nu ne consideram vinovati de consecintele
catastrofelor pe care le-ati montat si in care ati incercat sa ne
implicati fara voie. Sunteti jalnici si ati atras si pe altii in
catacomba numita ParadisGaraj. Oricum, sunteti terminati cu
overtime-ul vostru cu tot!

Credem insa ca singura voastra sansa este incercarea voastra sincera,
in urmatoarele saptamani, de a rascumpara raul facut societatii, voua
insiva si celor care inca sunt alaturi de voi in pofida evidentelor.
Un act de generozitate neconditionata, de admiratie a realelor valori
pe care le impartasim ar fi nu numai de dorit dar si o obligatie
morala de natura sa va reeduce si sa va aduca pe fagasul cel bun.

Va reamintim ca numai ignoranta voastra v-a adus in aceasta situatie
si ca ar fi cazul s-o lasati mai moale cu "aplecarile voastre
artistice" de doi lei.

Semnatari:
Cosmin Nasui, Vlad Nanca, Liliana Popescu, Diana Dochia, Lia
Perjovschi, Oana Tanase, Raluca Voinea, Anca Mihulet, Eugen Radescu,
Erwin Kessler, Olivia Mihaltianu, Ciprian Muresan, Andreiana Miahil,
Aurora Kiraly, Irina Cios, Simion Cernica, Maximilian Reinhardt, Alina
Serban, Marius Babias, Mihnea Mircan, Olivia Nitis, Constantin Vica,
Andra Iachim, Magdalena Stanciu, Comin Moldovan, Mihai Pop, Stefan
Sava, Matei Bejenaru, Stefan Rusu, Igor Mocanu, Nicoleta Esinencu,
Vladimir Us, Florian Buta, Cristian Gheorghe, Adrian Bojenoiu,
Alexandru Scaraoschi, Adrian Guta, Milos Jovanovitch, Tom Wilson,
Corina Suteu, Nicu Ilfoveanu, Mircvea Nicolae, Cristi Neagoe, Mihai
Zgondoiu, Michele Bressan, Tudor Bratu, Marian Ivan, Sergiu Negulici,
Mircea Pinte, Tudor Prisacariu, Mihai Nicodim, Cornel Lazia, Patricia
Teodorescu, Tim Nadasan, Adriana Oprea, Alexe Popescu, Cristina David,
Arnold Schlachter, Veda Popovici,  Octavian Lister, AnaMaria
Pravicencu, Maria Draghici, Lorin Sterian, Florin Flueras, Jesus Lori,
Bogdan ProTV Marcu, David Schwartz, Nicolas Kazan, Oana Felipov, Laura
Chifiriuc, Signe Lillemark, Claudiu Mirescu, Valentin Brutaru,
Alexandra Burda, Alexandru Poteca, Bogdan Gradinaru, Alexandru Dan,
Adriana Ancuta, Ramona Varlan, Cristi Nae, Stefan Constantinescu,
Romelo, Virgil Nitulescu, Alexandru Patatics, Pelmusii, Napoleon
Tiron, Fundatia Phoenix, Ion Barladeanu, Sorin Tara, Dumitru Gorzo,
Mircea Suciu, George Bodocan, Marina Albu, Dragos Erica, Gili Mocanu,
Simona Nastac, Bogdan Iancu, Bogdan Ghiu, Claude Karnoough, Vasile
Ernu, Peter Szabo, Levente Kozma, Szilard Miklos, Denes Miklos, Iona
Nemesz, Istvan Sococi si Aron Balas