perjovschi dan on Thu, 29 Jul 2010 11:56:55 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] vector

Vector este una din cele mai interesante platforme de arta contemporana din Romania (si nu numai). Daca as fi ministrul culturii as considera Vector ca parte structurala a unei politici culturale coerente si as contribui la finantarea activitatilor Vector (bienale, rezidente, publicatii, expozitii, seminarii) direct si pe termen lung.

dan

--- On Tue, 7/27/10, Catalin Gheorghe <citizen_ka@yahoo.com> wrote:

From: Catalin Gheorghe <citizen_ka@yahoo.com>
Subject: [Nettime-ro] clarificare AFCN - Catalin Gheorghe - Vector
To: nettime-ro@nettime.org
Date: Tuesday, July 27, 2010, 5:51 PM

clarificari publice cu privire la suspiciunea de incompatibilitate a pozitiei mele de evaluator afcn si de membru al asociatiei vector:
1. eu nu am evaluat, nu am notat si nici nu am influentat notarea proiectului depus de asociatia vector.
2. candidatura mea pentru postul de evaluator afcn s-a facut pe baza propunerii conducerii facultatii de arte din iasi, unde detin pozitia de cadru didactic titular. in momentul in care am fost desemnat evaluator, am comunicat foarte clar si deschis ca fac parte si dintr-un ong care aplica un proiect in aceasta sesiune de finantare. mi s-a precizat ca, potrivit normelor metodologice, pot depune un act prin care sa imi declin calitatea de evaluator pentru proiectele in care pot fi implicat direct sau indirect. declaratia mea poate fi consultata la secretariatul afcn.
3. afcn a desemnat 5 evaluatori pentru domeniul arte vizuale si arhitectura, iar proiectele au fost in asa fel impartite incat fiecare proiect a fost evaluat doar de cate 3 evaluatori.
4. proiectul asociatiei vector nu a intrat in pachetul meu de evaluare. asupra acestui proiect s-au pronuntat doar 3 din cei 5 evaluatori desemnati.
5. identitatea celor 5 evaluatori nu a fost dezvaluita nimanui pana cand ne-am intalnit tete-a-tete pentru a pune notele finale, astfel incat nu a fost nici o influenta la notare. punctajul pentru proiectul asociatiei vector nu a suferit absolut nici o modificare in cadrul sedintei in care i-am vazut pentru prima oara pe ceilalti evaluatori.
6. se poate verifica la afcn cine au fost cei 3 evaluatori care au clasat vector pe prima pozitie in concursul de proiecte.
7. precizez ca asociatia vector este un grup de atitudine si actiune culturala responsabil social si onest profesional, care nu isi lezeaza moralitatea pentru bani.
cu respect pentru comunitatea artistica din romania,catalin gheorghe

catalin gheorghe
art critic & [counter]theorist
phd lecturer in aesthetics & visual studies

vector> publication + studio
faculty of fine arts and design
iasi, romania

mobile:   0040 723 785 816 email: citizen_ka@yahoo.com