bucharest czech centres on Tue, 23 Jun 2009 12:13:28 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Fw: noaptea institutelor culturale

Noaptea Institutelor Culturale revine pentru a 3-a editie. Si dupa ce la Centrul Ceh v-am propus Freaka 1 si Freaka 2, ne-am gandit sa trecem in cealalta extrema cu o seara numita "the happy makers".
Cum planuim sa va facem fericiti? Cu multe filme de animatie. Mai noi si mai vechi. Clasice sau digitale. De la desene animate, la legende ale filmului ca Jan Svankmajer. Animatii cehesti, animatii belgiene, animatii poloneze sau romanesti. Si pentru deliciul tuturor, Delegatia Wallonie-Bruxelles vine in vizita la Centrul Ceh cu ciocolata belgiana.

the happy makers / 26 iunie / 19h00 - 6h00 / Centrul Ceh

Pentru programul complet al serii intrati pe blog-ul nostru www.czech-it.ro.
Pentru orice alte detalii nu ezitati sa ma contactati,

va asteptam cu drag, animatii si ciocolata,
ana alexandra blidaru