nicu ilfoveanu on Fri, 15 May 2009 23:51:34 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Fw: invitatie noaptea muzeelor

Intr-o sambata de la inceputul lui februarie 2009, Vlad Gherghiceanu si Nicu Ilfoveanu au fost intr-un talcioc din Bucuresti. Acolo au ramas impresionati de un moment naucitor pe care l-au inregistrat in mod reflex, fara sa-si propuna nicio valorificare ulterioara.
Insa au fost invitati de catre Muzeul Literaturii Romane sa produca o lucrare cu prilejul Noptii Muzeelor.
Au facut o interventie in cadrul expozitiei permanente a Muzeului Literaturii pe care va invita s-o vedeti incepand de sambata 16 mai, orele 18:

Vlad Gherghiceanu   .CulturÄ.   instalatie - vitrina, carti, substanta nutritiva, seminte, bec
text: "Am multe carti. Nu stiu insa sa citesc cartile astea multe, ma cam incurca. Sa le vand n-am cui, iar sa le ingrop in pamint n-am unde. Am multe plante, stiu sa le ingrijesc. Le cresc din seminte si apoi le maninc ca sa traiesc. Plantele cresc in vase cu pamint raspindite in toata casa. As creste plante si mai multe, dar n-am pamint si cartile multe ma-ncurca. Ma hotarasc sa folosesc cartile din hartie. Le gauresc cu usurinta, dar nu le strapung. Apoi le imbib  cu solutie nutritiva pentru plante. In gaurile nestrapunse pun seminte, le acopar cu tocatura de hartie iesita din gaura si le ud cu grija. Astept sa rasara.      Imi iubesc cultura."

Nicu ilfoveanu   .In spate la Taica Lazar.   fotografie - printuri argentice
text: "Surprinsa in Bucuresti  2009, intr-un targ de vechituri, situaÈia din aceste fotografii mi s-a parut decisiva. Cam ca in Momentul Decisiv al lui Bresson, numai ca aici Saint-Lazare se transformÄ in Taica Lazar."

(interventia se poate vedea pana pe 30 mai)

www.noapteamuzeelor.ro