Raluca Doroftei on Wed, 6 May 2009 21:58:26 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] FASHION PREY, Adrian Preda @ Atelier35 - joi, 7 mai, ora 19

Atelier35 va invita la

FASHION PREY (pictura)
Adrian Preda

vernisaj: joi, 7 mai 2009, ora 19

O fascinatie primordiala pentru animale justifica dorinta mea de a ilustra un numar de mamifere in relatie cu o arie de interes foarte prezenta in postmodernitate - industria fashion…

… Prin invadarea universului zoomorf cu simboluri din zona fashion vreau sa arat reversul situatiei in care brand-urile se inspira din frumusetea formelor naturii (pentru a-si crea logo-uri, materiale, design)…

… Prin ritmicitatea pensulatiei si cromatica am vrut sa dau senzatia unor obiecte sintetice, aproape ca de plastic, aparent goale pe dinauntru; culorile sunt alese de asa maniera incat sa para acide si sa defineasca un spatiu artificial; peisajul trebuie sa aduca aminte de o butaforie de muzeu de istorie naturala, in care prim-planul este realizat in volum din diverse materiale realizate de om, iar ce se apropie de linia de orizont este pictat pe suprafata plata. Tot acest demers stilistic vine in paralel cu preocuparile mele recente, in care imi impun sa fac o munca de "muzeograf" inainte de cea de pictor, in care sa colectez date si imagini definitorii pentru contemporaneitate…

Adrian Preda

Mai multe detalii despre proiect: http://fashion-prey.blogspot.com/

Expozitia va fi deschisa in perioada 7-21 mai 2009.

Atelier35
contact@atelier35.eu
www.atelier35.eu
atelier35.blogspot.com
Str. Selari, nr 13, sector 3, Bucuresti

Atelier35 este un spatiu expozitional al Uniunii Artistilor Plastici din Romania destinat tinerilor pana in 35 de ani. Atelier 35 promoveaza cercetarea artistica experimentala, noile mijloace de expresie si comunicarea intre medii.