stefan rusu on Thu, 26 Mar 2009 12:20:54 +0100 (CET)

[Nettime-ro] [FW:via stacion.org]_Driton Hajredini: Who killed the painting? at Stacion

(Please scroll down for English version)

Stacion – Qendra për Art Bashkëkohor Prishtinë

Driton Hajredini: Who killed the painting?
Punë kuratoriale nga Albert Heta

12/3/2009 – 12/4/2009

A e keni pa këtë punë?

Une nuk e kam pa! A keni lexu për të? A keni shkrujt për të? A e dini kur
asht kriju? A e dini ku asht kriju? Pse është me rëndësi? Po për punët e
tjera të artistëve bashkëkohor që punojnë dhe kanë punuar në këtë skenë dhe
që nuk janë miqt e juaj të afërt?
Historia e shkruar është dicka që kjo skene nuk ka. Ka veç thashethëme,
injorancë dhe tregime të fabrikume që kanë për qëllim me kriju heronj prej
ushtarëve (të fjetun) të skenës të artit bashkëkohor.

Kush e ka vra pikturën? në Stacion ështe me rëndësi për atë cka kjo punë
përfaqson dhe më shumë se kaq. Në skenën ndërkombëtare kjo punë, për
rëndësinë që ka, është njohur dhe vlerësuar në nivelin më të lartë. Në
praktikat e bazueme ne këtë kontekst duhet ta kemi parasysh vendin ku është
kriju kjo punë dhe pse?

Kush e ka vra pikturën? është pyetje po aq e mirë sa edhe pytja “Kush po
provon me vra skenën e artit bashkëkohor në Kosovë?”.

Vendi: Stacion – Qendra për Art Bashkëkohor Prishtinë
Rr. Zija Prishtina p.n.
10000 Prishtinë
Republika e Kosovës

+381-(0)38-222-576
info@stacion.org
www.stacion.org

Nëse doni mos me marrë ma lajme prej Stacion – Qendra për Art Bashkëkohor
Prishtinë lutem na shkruani ne info@stacion.org.

/////

Stacion - Center for Contemporary Art Prishtina

Driton Hajredini: Who killed the painting?
Curatorial by Albert Heta

12/3/2009 – 12/4/2009

Did you see this work?

I didn’t! Did you read about it? Did you write about it? Do you know when it
was made? Do you know where it was made? Why is it important? What about
other art works of contemporary artist that worked in this context and that
are not your close friends?

Written history is something that this scene still doesn’t have. It has only
gossips, ignorance and fabricated stories that aim to create heroes out of
fallen (asleep) pawns of the contemporary art scene.

Who killed the painting? at Stacion is relevant for what this work
represents. Internationally this work is been recognized and acclaimed for
its importance at the highest level. In the locally rotted practice we
cannot forget where this work was created and why?

Who killed the painting? is as good of  a question as ‘Who aims to kill the
contemporary art scene in Kosova?’

Venue: Stacion - Center for Contemporary Art Prishtina
Rr. Zija Prishtina p.n.
10000 Prishtina
Republic of Kosova

+381-(0)38-222-576