bucharest czech centres on Thu, 19 Feb 2009 09:14:54 +0100 (CET)

[Nettime-ro] un program pentru toate gusturile

Cred ca m-am molipsit un pic de la workshop-ul de ilustratie de carte pentru copii pe care l-a tinut Mika de dimineatala. M-am gandit ca poate doar asa va pot povesti pe scurt tot ce va propunem de vinerea asta pana joia viitoare - muzica, film, fotogarfie, arhitectura si ecologie

ACOUSTIC 04 / 20 februarie / 20h00 / Centrul Ceh
O seara in ritmuri medievale cu Imago Mundi, Vasile Menzel si baladele sale, Mihai Mot pe note de jazz si muzica peruana cu Sin Fron Teras

Nunti, muzici si casete video /  23 februarie / 20h00 / Centrul Ceh
O amintire. Ceva frumos. Documentary Mondays. Ca de fiecare data in compania unei Pilsner Urquell reci

NEW FACE OF PRAGUE / 24 februarie / 18h00 / UAUIM
Praga, arhitectura, fotografie.. un vernisaj si o prezentare

FOCUS: ECOLOGY / 26 februarie / 18h30 / Centrul Ceh
Reciclarea echipamentelor electrice si electronice

Stiu ca vreti mai multe detalii. Intrati pe blog-ul nostru www.czech-it.ro sau contactati-ma
va asteptam cu drag,
ana alexandra blidaru