bucharest czech centres on Fri, 5 Dec 2008 09:11:17 +0100 (CET)

[Nettime-ro] saptamana viitoare la Centrul Ceh

Saptamana
viitoare o incepem asa cum v-am obisnuit cu un Docuemntary Monday si un
Pilsner Urquell. Apoi, de miercuri, devenim mai frivoli si va invitam
la o intalnire cu bijuteriile si baglonturile realizate in Jablonec nad
Nisou.

Rule of Law / 8 decembrie / 20h00 / Centrul Ceh
Un film despre lege si justitie. Un film despre interactiunea si convietuirea justitiei ONU cu justitia paralela in Kosovo.
Dupa film va urma o discutie despre justitia din zona fostei Iugoslavia, moderata de Stefanie Ricarda Roos de la Konrad-Adenauer-Stiftung.

Jablonex group - margele si bijuterii / 10-12 decembrie / Centrul Ceh
10 decembrie / 18h00 / prezentarea firmei si a produselor
11-13 decembrie / magazin temporar la Centrul Ceh
12 decembrie / 14h00 / workshop cu margele pentru designeri, artisti si alti iubitori de bijuterii si baglonturi

Pentru mai multe detalii intrati pe blog-ul nostru www.czech-it.ro, pe site-ul Jablonex www.jablonexgroup.cz sau contactati-ma
Pentru participarea la workshop va rog scrieti-mi,
cu drag,
ana alexandra blidaru