Dan Masca on Sun, 9 Nov 2008 15:09:03 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] o asociatie neguvernamentala pt sustinerea artei contemporane romanesti(!?)

Sarut mina Nadia,
nu cred in Stat atita timp cit statul impreuna cu cei din jurul lor fura
din taxe si nu arata un minim respect pentru efortul facut de cei care
creaza opere de arta sau profit si ajung sa sustina tot felul de
proiecte necesare comunitatii.
Cred in partea de actiuni care sa porneasca de jos si sa fie facute din
finantari exlusiv private. Astea pina cind Statul , prin oamenii care il
reprezinta, va ajunge sa arate respect/iubire  fata de aproape.

Ai dreptate cind spui ca sunt metode prin care poti sa dezvolti proiecte
si asta am inceput sa facem timid in Tirgu Mures.
Asta si pentru ca intr-o firma crescuta in jurul oamenilor care fac
dezvoltare de aplicatii  internet, am ajuns sa avem artisti,care au
inceput sa aiba si expozitii personale fara sa aiba un ban de la STAT .
Am ajuns sa avem colegi care incet, dar sigur devin critici de arta
pentru ca din bani privati am facut niste proiecte :
http://cultura.inmures.ro si http://www.artport.ro , care  vor avea, tot
incet,dar sigur in a noastra comunitate tirgumureseana un efect benefic
in timp.

De exemplu, colega mea Maria Orosan a propus echipei de la REEA ca
pentru la anul sa depunem o cerere la UAP Mures pentru a avea acces la
spatiul expozitional din centrul Tirgu-Muresului si sa incercam sa
organizam o prima expozitie pe zona de arta digitala.

Este clar ca aveam doua variante : sa facem sau sa nu facem.
Chiar daca nu avem mare experienta pe a organiza astfel de evenimente,
noi credem ca vom putea sa ducem proiectul la capat cu brio.

Totodata sper sa ajungem sa ne permitem sa  ajungem ca in jurul echipei
de la creatie si mai ales in jurul echipei de la
http://cultura.inmures.ro sa ajungem sa detinem o galerie de arta
contemporana.

Sper sa dea Domnul sa fim sanatosi, ca de restul ne ocupam noi :).

Spor la succese !

Dan MASCA