| f | | | | 3 on Fri, 31 Oct 2008 11:54:48 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] limbaj elevat

"vasile muresan- murivale" -  trezindu-se si el din somnul de model-
citizen

 >MERDAS, MY GOD, DA CE LIMBAJ ELEVAT,  AM INTALNIT AZI PE ACEST
ABONAMENT .

 >DA  UNDE SUNTE-TI FRATILOR CU MINTEA DE FOILOSI-TI O ASTFEL DE
COLORATURA STRADALA
 >VAI MAMA   SI SPUNE-TI CA SUNTE-TI ELITA COMTEMPORANA . PFFFFFF
MAMA CA LA USA
 >CORTULUI , BASTA   .   .
 >ZAU ASA, VA STIU OAMENI SERIOSI IN TOATA FIREA NU PUTULAI

Vasile, Nu mai URLA ca la usa galeriilor de arta si cultura neo-
comunista fluturas/romanas sensibil cu aripi de aur
si botic uns de iluzii rafinate in ceata democratiei contemporane.

Lasa ifosele tale neo-comuniste si faux-pas OMFG, si scuteste-i si pe
dumnezeu si pe muma-ta si pe oamenii seriosi (oarecum)
ca nu se preocupa dinsii cu ambalajul si aparenta, precum te
dezmierzi tu, plapindule.

 >PFFFFFF

(c)

 >MAMA CA LA USA CORTULUI

Te ostenesti cu aere de neo-comunist, pt. ca n-ai nici macar un cort
al tau, sclifositule.
Te crezi superior celor din cort, pe cind tu inghiti Reklame Non-Stop
ca un amarit inconstient de ani intregi
si dormi chitic ca o sluga recunoscatoare, si-acum te trezesti om
cult, constient cu principii.
Asta da civilizatie elevata.

Locomote your pitiful, depraved components back to communism,
unde e la moda++ sa-ti dai aere de om 'elevat', when it fact you're
less than
those living in tents si care injura Non-Stop.

Injuga boii tai moderni si iluzorii and take that hypocrit perjovschi
'the artist' with you, who cries crocodile tears
that the cultural budget was cut when the deficit of Romania/East Europe
is sky high, unsustainable and imminently fatal.

 >ZAU ASA

Fireste, si-acum culca-te din nou ascultind induiosat la alesele
Reklamele incintatoare Non-Stop
pe care prostituatii nettime le transmit cu viteza mai strasnica
decit imprumuturile din tarile 'civilizate'
ca romanasii moderni sa-si faca iluzii de progress si civilizatie.

Si nu te complexa, deoarece incintatoarea dictatoare de gradul maidan
comunist, Dana Catona Ausescu,
care este mai inconstienta decit Sfinta Elena,  cu suportul
incintatorului mucenic 'artist' perjovschi o sa reintroduca
serialul Reklame Non-Stop si cenzura neo-securista, pt. ca ce altceva
stiu acesti ipocriti decit Pulafashion

si desigur - Handouts De La Cei Necivilizati

 >ZAU ASA

bodaproste

din 5

in 5