Andra Iachim on Fri, 19 Sep 2008 08:21:11 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] [Romania-News] Tr : [incepem] “O zi fara masina mea in orasul meu”

----- Message transféré ----
De : PAVILION [contemporary art & culture magazine] <pavilion@pavilionmagazine.org>
À : incepem@yahoogroups.com
Envoyé le : Jeudi, 18 Septembre 2008, 14h25mn 43s
Objet : [incepem] “O zi fara masina mea in orasul meu”

PAVILION MAGAZINE & BUCHAREST BIENNALE & PAVILION CENTER
sustin acest eveniment
* Pentru toata lumea, lansam o invitatie pentru luni, 22 septembrie 2008: renuntati o zi la masina personala si veti vedea ca orasul in care traim poate respira mai usor!
* Pentru cei interesati de promovarea mersului pe bicicleta, implicati in gestionarea traficului rutier, al sigurantei rutiere sau al dezvoltarii unei infrastructuri adecvate, lansam invitatia de a participa la o masa rotunda cu titlul “Homo Velocipedus: o specie pe cale de aparitie” in dimineata zilei de luni 22 septembrie.
Program: 10.00 – 16.00
Locatie: Agentia de Protectie a Mediului Bucuresti, Aleea Lacul Morii nr. 1, sector 6, Bucuresti (cladire langa barajul Ciurel)
* Pentru cei care agreaza si pedalatul in grup, veniti la o plimbare impreuna, pe biciclete (sau pe jos, pe role, triciclete si orice alte mijloace de transport alternativ) in jurul orelor 18.00, la defilarea demonstrativa a biciclistilor “O zi fara masina mea in orasul meu”.
Sunteti toti invitati la o plimbare demonstrativa, prin care sa facem o dovada clara ca in Bucuresti exista FOARTE MULTI BICICLISTI care isi doresc sa circule in siguranta si confort pe SOSELELE capitalei!
Atentie! Va rugam sa veniti imbracati normal, ca intr-o zi de lucru. NU veniti imbracati ca pentru un maraton de mountain bike!
Recomandare: va invitam sa va decorati bicicletele intr-un mod adecvat, pentru a demonstra ca bicicleta NU FACE RAU naturii. Plus: muzica, sunete vesele si orice alta sursa de energie pozitiva!
* Traseu: adunare pe platoul cu catarg din spatele Palatului Copiilor, Bd. Tineretului - Bd. Dimitrie Cantemir - Piata Unirii - Bd. I.C. Bratianu - Piata Universitatii - Bd. N. Balcescu - Bd. Gh. Magheru - Piata Romana - Bd. Lascar Catargiu - Piata Victoriei - Bd. Ion Mihalache - Str. Monetariei - Clubul Muzeului Taranului Roman.
Dupa defilare, veniti la Clubul Muzeului taranului Roman in jurul orelor 20.00.
In frumoasa curte a Muzeului Taranului Roman, asociatia BATE SAUA SA PRICEAPA IAPA - care se ocupa cu promovarea traditiilor cultural-artistice prin intermediul turismului in sa (!!) va invita sa traiti cateva clipe in atmosfera rustica specific romaneasca. Intrarea la club se face pe baza de … bicicleta ! Este recomandat sa va aduceti lanturi anti-furt, daca veti dori sa lasati bicicleta nesupravegheata.
Ne vom hidrata dupa lunga defilare prin aerul poluat al Bucurestiului, iar reprezentantii asociatiei Batesaua va vor da binecunoscutele lor borcane cu aer proaspat !.
Prima doza va fi gratuita
Atentie : aerul curat da dependenta !
in Club, il avem invitat special pe Electric Brother (DJ set) care ne va rasplati efortul pedalarii cu un program “Retro Electro”.
Pe situl organizatiei nostre (www.velorutia. ro) veti gasi in curand mai multe informatii.