Vlad Nanca on Wed, 21 May 2008 08:07:14 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] clarificari

Dupa ce am fost insultat, tratat cu aroganta si dispret si am fost nevoit sa refuz colaborarea cu ei, Galeria Posibila isi continua derapajul si da inca o dovada de lipsa a bunului simt si a respectului fata de artisti. In oras se distribuie fliere pentru expozitia Timpuri Noi in care numele meu este taiat cu o linie stangace pe una din parti si pe verso apare alaturi de titlul expozitiei. Mentionez ca aceste fliere au fost tiparite si distribuite fara stirea si acordul meu prealabil. Tin sa amintesc ca expozitia mea NU va avea loc si ca Galeria Posibila va suporta consecintele acestei atitudini.

Vlad Nanca

http://vladnanca.blogspot.com/
http://bukresh.blogspot.com/

Mobile: +40 (0) 723 24 04 34