Alin Cristea on Sat, 1 Dec 2007 16:07:00 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Thymosblog: Romania mea

Thymosblog: Romania mea

  Ca roman, anul acesta m-am regasit in versurile lui Mihnea Blidariu, la fel cum acum citiva ani m-am regasit in cuvintele lui Dan Perjovschi: In Europa, unul cite unul. As mai mentiona Oda limbricului, o joaca (seriosa) la care m-a impins Circul de Stat (parlamentar) de acum un an.

  http://thymosblog.wordpress.com

  in fiecare zi ma uit la cei de linga mine
  si ma intreb ce inseamna sa traiti bine?
  in fiecare zi devin din ce-n ce mai convins
  ca tara asta e-un decor cu geamul spart si becul stins
  nu
  romania mea nu-i romania lor
  nu-i romania celor de la televizor
  nu-i romania mea romania electorala
  romania urbana sau romania rurala
  nu-i romania din sondaje sau din interviu
  nu e o tara playback e o tara pe viu
  [?]