Dinescu Lucia on Wed, 21 Nov 2007 13:28:22 +0100 (CET)

[Nettime-ro] (no subject)

  Dragi colegi de pe listele virtuale,
  Am bucuria sa va invit la lansarea cartii mele
"Corpul in imaginarul virtual" de la targul de carte
Gaudeamus, duminica, 25 noiembrie, ora 12,30 la
standul editurii Polirom.
 Volumul a aparut in urma primirii unui premiu la
concursul de manuscrise "Ioan Petru Culianu" al
editurii Polirom.
 Cartea este un capitol din lucrarea mea de doctorat
coordonata de dnul Sorin Alexandrescu si sustinuta in
2005 la Facultatea de Litere, sub egida CESI.
 "Corpul in imaginarul virtual" trateaza teme actuale
ale discursurilor despre corp in relatia cu noile
medii, deopotriva tenologice si artistice.
 Link-ul de la editura Polirom cu trimitere la carte:
www.polirom.ro/catalog/carte/corpul-in-imaginarul-virtual-2743/arunca_o_privire.html

 Multa bafta,
 Lucia Simona Dinescu