teodor graur on Fri, 27 Jul 2007 08:48:37 +0200 (CEST)

Fw: [Nettime-ro] HT003 expo

----- Forwarded Message ----
From: teodor graur <dograur@yahoo.com>
To: nettime-ro@nettime.org
Sent: Monday, July 23, 2007 11:26:20 PM
Subject: [Nettime-ro] HT003 expo

VINERI, 27 IULIE 2007, ORELE 19.00, LA HT003 GALLERY SE DESCHIDE EXPO "HOME/ACASA" (INSTALATIE, MAIL-ART).
UN PROIECT DE GABRIELA SI VALENTIN BOIANGIU.

Adresa: Str. Hanul cu tei Nr. 22, sector 3, Bucuresti.
(Luni - vineri: 11 - 18; sambata: 10 - 15).
Contact: +0740 032 142; dograur@yahoo.com .

Se mai poate face Mail-Art, in epoca internetului? Ne intrebam, vazand proiectul celor doi artisti romani, stabiliti in Leeds/ UK. Poate pentru o idee. "Acasa" este pentru cei plecati (ajunsi) undeva, un lucru "under question", ceva care se transforma, si nu este prea simplu de definit. Poti spune doar ca intr-un anumit loc esti "mai acasa" decat in alta parte, dupa o anumita experienta. Cei doi sunt interesati sa chestioneze cat mai multi oameni despre ideea de "acasa", si expun proiectul lor interactiv, atat in Marea Britanie cat si in Romania. Pentru prima oara.

Gabriela & Valentin Boiangiu:
Hello all,

Home/Acasa project is touring to its second destination HT003 Gallery
in Bucharest. 22 Hanul cu Tei, Sector 3, Bucharest

The exhibition will open on Friday 27 July 2007 with a Private view at
7pm. The exhibition will stay open until 19 August 2007. Next
exhibition will follow in September 2007 at Leeds City Gallery. For
further details please visit http://homeacasa.blogspot.com/

Please forward this information to anyone who might be interested.

Few words from the two artists about this project:

'There are stages in life when we take a step back from the mundane
contamination and readdress our inner essence. At these stages blood,
flesh and traditions kick in the complexity of identity reflections.
We are sister and brother with the same subject of education but
achieved in various contexts and, through some metaphysical
circumstances living in the same distant place from the birth town. On
this basis we felt the natural need to engage on a joint theme called
'home'. The artistic manifestations will embrace various repertoires
overlapping sometimes, spiritually and cognitively.' (Gabriela and
Valentin Boiangiu 2006)
--
Gabriela&Valentin Boiangiu
Home/Acasa Project

22 Wellington Crescent
Shipley, BD18 3PH, UK
or
34 Cowley Road
Leeds, LS13 1JT
07816979365

HT003 GALLERY EXPUNE ARTA CONTEMPORANA PENTRU EDUCATIA PUBLICULUI.

-->
arhiva: http://amsterdam.nettime.org/