sorana munteanu on Tue, 26 Jun 2007 19:33:23 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] vernisaj Alexandru Paul, H'art,, joi 28.06

a l e x a n d r u   p a u l
   e x h i b i t i o n
   www.alexandrupaul. com

   v e r n i s a j   joi 28 iunie ora 19.30

   h'art gallery
   str. mihai eminescu nr. 105-107

   sponsor Razvan Ciobanu

   Alexandru Paul vaneaza intimitati. Sau mai precis le fotografiaza. Mi-a fost intodeauna clar ca unul din motivele principale pentru care facem fotografii e incercarea utopica de a surprinde momentul acela de caldura personala care ne scapa tot timpul. Prietena mea, atunci cind se simtea foarte bine, dorea sa faca o fotografie. Incerca sa arhiveze. Intimitatea vine tot timpul si cu o latura narcisica. Te simti bine si vrei ca prin fotografie lucrul acesta sa fie stiut si de ceilalti. Intimitate si narcisism, astea sunt subiectele zilei. Sandu merge cu proiectul de fata intitulat Exhibition pana la limita minimalismului fotografic: compune doar premisele fotografiei, restul se produce de la sine. E un experiment interesant care spune ceva despre felul cum viata imita arta sau despre modul cum autorul e prezent totusi prin simpla intentionalitate si prin insusi actul expunerii.

Dan Popescu

Galeria H'Art
str Mihai Eminescu, 105-107, Bucuresti

Program