0f0003|maschinenkunst on Mon, 7 May 2007 15:36:51 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] \\

"ILARIA RALUCA DEMETRESCU" <ilariaraluca@hotmail.fr>

Desi vorba asta trebuie revizitata si citita astfel: Un destept (Gorzo adica)
arunca o piatra si restul de prosti se chinuie sa o scoata( adica toti cei
care fac comentarii)

and/or

each day, to earn her daily bread, SHE goes to the market where she stands in line
cu toti "prostii, scirbosii si dobitocii" ... to whom she WHISPERS that she is ALBA CA ZAPADA,
the new and improved incarnation of the in\ famous inferiority complex promulgated by urban
romanian pseudo intellectuals who are under the impression that the western democracy "gasca"
gives one hands whiter than 'yours' and makes prostitution an artistic action.

"astfel:"

>valoarea iese din gasti.
>interesante de curatoriat

line

>super proiecte
> de obicei internationale, sau macar europene.

line

> Daca s-ar schimba directorii

daca s-ar schimba oglinda

>Pana una alta singurii independenti din tara asta sunt galeriile private.

pana una      singurii independenti din lume nu au nume

From:
[...]

Ca de obicei Gorzo si-a atins scopul: sa faca sa se vorbeasca despre el si
despre ceea ce face, sau sa socheze, sau sa deranjeze. Artistul Gorzo a avut
chef sa faca un alt stencil prin oras ca sa se distreze si bine a facut!
Sunt sigura ca figura stearsa si vicleana,total lipsita de umor a lui
Tariceanu si a altor 200 de dobitoci la fel ca el nu inspira pe nimeni,
iata de ce nu e folosita de artisti.
Cat despre MNAC da,e atasat de blazonul lui Nastase, deci al PSD- ului din
pacate. Din fericire bine ca exista aceasta institutie! Mie altele mi se par
ciudate acolo. Faptul ca un director e numit pe viata ("curat murdar mon
cher!").In afara de asta si postul de director artistic ( o doamna cu
nevroze ) e ocupat nu se stie cum. Se spune ca se datoreaza prieteniei
familiei domnisoarei de mai sus cu d'alde Ion Iliescu si Adrian Nastase.
Desigur nu e nimica nou in faptul ca asemena posturi se ocupa in lumea unde
arta se intampla de-adevaratelea, in urma unor concursuri de super proiecte,
si a unei experiente interesante de curatoriat, de obicei internationale,
sau macar europene. Daca s-ar schimba directorii s-ar schimba si gastile si
asta e scarbos in Romania, valoarea iese din gasti.
Pana una alta singurii independenti din tara asta sunt galeriile private.
Cinste lor!