Popescu Dan on Sat, 5 May 2007 08:50:17 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] gorzo atac la basescu

Domnule Ion,
Observ ca saracia gandirii si a informatiei va este
intrecuta doar de pulsiunile revansarde prost plasate.
Cei care sunt cit de cit informati de fenomen stiu ca
stencilul cu Basescu - "Plec in 5 minute"- de pe zidul
din fata Universitatii de Arta vine in urma altuia mai
vechi cu Ceausescu ce avea aripi de serafim cu
sloganul "Vin in 5 minute". Interpretarea este alta,
domnule Ion! Mai dati la perete!
                Dan Popescu

--- PAVILION@yahoo.com,