Baba Popescu on Tue, 6 Feb 2007 00:40:09 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] LOST HOLIDAY / 12 februarie / 20h00 / Centrul Ceh

Mai bine luati nota si atentie cum sunteti manipulati in tara acolo linga voi cu de alde man si jovschi .....e mai cusher si mai sanatos pina la artisticarai de doi bani...succes.....

bucharest czech centres <bucharest_czech_center@yahoo.com> wrote:  Salut,
Dupa 2 documentare care puneau problema manipularii, am facut o pauza. V-am lasat sa le digerati in liniste.
Dar pauza s-a terminat. Acum va propunem un documentar "detectiv". In Suedia au fost gasite niste fotografii prezentand un grup de turisti asiatici. Lucie Kralova decide sa refaca traseul celor 6 asiatici...

LOST HOLIDAY - 12 februarie / 20h00 / Centrul Ceh / intrarea libera

Nu uitati sa ne vizitati blogul www.czech-it.ro pentru mai multe informatii despre film.

Cu drag,
ana alexandra blidaru