Gabriel Baldovin on Thu, 25 Jan 2007 07:02:21 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Re: Atentat la libertatea de exprimare. Actul 2: Procesul....

 < Baba Popescu wrote: Te dai martir dar habar nu ai despre ce vorbesti si stiu ca esti un tip protejat si ai fost in acest gunoi al armatei protejat  asa ca styai in banca ta de putzoi si mai lasa te si de arta ca talent pu-la pa.

   Adica ce vrei sa spui amice cand spui ca am pe cineva in spate in scandalul meu cu MAI?  Nu cumva crezi ca am mituit judeactorul sau ca doar mimez mentalitatea subversiva asa doar din moft? Pentru informatia ta te informez ca APADOR-CH ma vor reprezenta doar la CEDO in cazul in care nu voi avea castig de cauza in tara.
 Nu cumva crezi ca doar tu insuti ai dreptul sa te proclami subversiv doar pentru ca esti "singur impotriva tuturor"? Care e problema ta? Ai plecat din tara si ai ajuns sa nu iti faci prieteni? Ai ajuns insingurat ca porcusorul isteric? Crezi ca o mentalitate nonoficiala implica automat si insingurarea?

 Am vazut ca sunteti cativa care tindeti sa vedeti un pai birocratic in ochiul membrilor acest forum. Ma intreb doar de ce nu mergeti sa scoateti barna din ochii celor care chiar au mentalitate de functionar public? De ce nu mergeti pe alt forum? Sau va e teama ca nu va asculta nimeni si atunci profitati de deschiderea artistilor pentru different view pentru a le spune  ca sunt inchistati? Va place voua sa faceti din alb negru, nu? Am cunoscut si eu astfel de persoane "singure impotriva tuturor" care au ajuns in final mari patroni si se simt foarte bine. De aceea va invit sa incercati in alta parte...
    PS. Azi a fost primul termen de judeacta. S-au acceptat probele. PE 21 Februarie va fi urmatorul.