Lucian Serbanescu on Mon, 11 Dec 2006 09:39:07 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] De citit articol se arta in 22

Am o nedumerire: HTF,ca alte cuvinte cine masa e Baba Popescu? si iarasi HTF cine mai e si octavian partre?De Dan Perjovschi am auzit,de Kessler de asemenea dar looserii astia care stau ascunsi sub pseudonime si injura si care si-o freaca de placerea scandalului la umbra anonimatului...Jalnic !

From: octavian re <octavian_re@yahoo.dk>
To: nettime-ro@nettime.org
Subject: [Nettime-ro] De citit articol se arta in 22
Date: Thu, 7 Dec 2006 21:18:03 +0100 (CET)

De retinut:Supa Knorr care ne-a facut celebrii la Venetia.Ce os de ros or fi avut cei din gasca din tara care au pus supa la foc???la bienala...se intrevede ....o expo..colo una pe la Tate prin usa din spate ...merge cultura la RO-MANI,dar ma intreb cine sunt invitatii la supeu?Rudele pe departe....?cei care spala vasele dupa? sau poate cei care au invitat bucatarul?....Cit despre rolul supeului in alegerile din Mexico.....vorba aceea sa pastram banii in familie....nu conteaza unde vindem supa....Octavian.