VIP SRL on Sat, 25 Nov 2006 20:12:33 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Amazing Contemporary art Scene

Dragi Tovarasi si Pretini ,
observ ,sufocat de preaplinul si ametitorul continut al ei, cum SSScena artei cu a mic  se umple si da pe afara (cu)tot felul de "kestii" care mai de care ...
Avem di toate si mai nimic(uri) si exemplific din bogata lista : unii "sparg gheatza" pe la "targuri" de "arta"(?) de o calitate indoielnica vanzand "arta"(?) en detail si cu amanuntul uneori la kg, altii fac maretze si sublime expozitii despre si cu nimeni si nimic in si mai maretze si sublime galerii , ca sa nu mai enumar , ca deja m-am plictisit , si sa nu uit de maretzul, sublimul su mult ravnitul MNAC (Manarie Nesimtzita de Artisticareli Cautate) .............................. nu de VIPuri ducem lipsa !Traiasca Nepotismul !
Traiasca matusa Edith !
Traiasca Nesimtzitul !
continuarea in numarul urmator ....daca mi se permite caci am mai aflat si ca cenzura e mult iubita si stimata

cu tot respectul vip_srl
www.vipuri-de-pretutindeni-unitiva.ro