Gabriel Baldovin on Fri, 10 Nov 2006 21:12:54 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Gabriel Baldovin. Atentat la libertatea de expresie

   Multumesc mult Dan

   Nu sunt surprins de mesajul tau,
   eram convins ca vei rectiona astfel.
   Indiferent de diferentele de opinie in materie de arta contemporana pe care le-am manifestat pe forum,
   cred ca in joc este insasi functionarea democratiei si trebuie sa facem ceva toti impreuna.

   Asadar si din convingere si din presiunea cutzitului la os [:))] voi raspunde pozitiv oricarei initiative de mediatizare a acestui caz. Asa ca stabileste tu detaliile intalnirii pentru interviu si eu voi coopera.

   Am vorbit deja cu apador si dansii mi-au raspuns imediat urmand ca saptamana urmatoare sa ne intalnim pentru a le arta actele si un avi cu preluarea din stirile ProTV in care apare filmat tot evenimentul.
   Inca odata iti multumesc
   Gabriel Baldovin

  Gabriel

     ia  legatura  si  cu  APDOR  CH,  Asociatia  pentru  Apararea  Drepturilor  Omului  Comitetul  Helsinki  din  Bucuresti  (http://www.apador.org/).  Adta  este  o  institutie  extrem  de  serioasa  de  unde  provine  si  Monica  Macovei...

     La  sediul  GDS  din  Calea  Vicoriei  120  in  fiecare  marti  si  miercuri  parca  sint  consultatii  juridice  gratuite  pentru  tata  lumea...du-te  si  vezi  ca  nu  costa.

     Acum  nu  sint  in  Romania  dar  revin  la  sfarsitul  lunii,  poate  vorbim  pentru  un  articol  sau  mini  interviu  la  Revista  22.

     tinem  lagatura

     dan