Nita Mocanu on Thu, 9 Nov 2006 20:01:25 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Atentat la libertatea de expresie

Salut,
ai putea sa incerci la Avocatul Poporului
vezi aici , cred ca te poti adresa lor :
http://www.juridicaonline.ro/avocat.html
Acum vad ca nu pot deschide site-ul lor, dar banuiesc ca nu sunt asa de greu de gasit. Si bineinteles vei avea si  sustinatori din culise :).

Succes!
Nita

Gabriel Baldovin <gabal@email.ro> wrote:   Mi-au venit recent prin posta doua amenzi ca urmare a actiunii mele de duminica 22 octombrie 2006.
  Una este de 200 RON in care se scrie cu litere analfabetice:   <A fost surprins de patrula de jandarmi tulburand manifestarea prilejuita de ziua armatei, afisand un steag ce avea inscriptionat un slogan impotriva armatei care "sechestreaza abuzuri militare in termen" (ghilimelele jandarmeriei) prin aceasta tulburand grav manifestarea mai sus mentionata!   >

  Se mai spune ca a fost incalcat articolul 2 din legea 61 din 1991 (o mie nouasute nouazeci si unu)

  Cealalta are in vedere aceeasi lege este de 500 RON pentru aceeasi "infractiune"  si spune:   <Aflandu-se in PIATA GEORGE ENESCU (majusculele jandarmeriei) in timpul desfasurarii "MIL FEST 2006, ZIUA ARMATEI" (ghilimelele si majusculele jandarmeriei) a participat la o contramanifestatie afisand o pancarta cu inscriptia "ARMATA E (GUNOO) GUNOI" in mod repetat fiind antrior  >  (greselile de ortografie apartin jandarmeriei)

  Dupa cum arata imaginile luate de protv eu nu m-am manifestat agresiv si nu am adus pe nimeni cu mine care sa protesteze, asadar nu a fost vorba de un miting sau manifestatie.
  Daca eu sunt presupus de a fi incalcat unei legi din 1991 in schimba actiunea jandarmilor incalca Constitutia Romaniei revizuita in 2003: aricolul 30 paragraful 1 cu privire la "Libertatea de exprimare" si aricolul 33 paragraful 3 privind "Accesul la cultura"
 Nu am sa platesc aceasta amenda din respect pentru cei impuscati miseleste pe la spate in decembrie '89 si iunie '90, chiar daca ar fi sa ajung la inchisoare.

     gabriel baldovin
  {http://www.members.lycos.co.uk/gabald - http://www.members.lycos.co.uk/gabald/gabriel%20baldovin.htm}