Gabriel Baldovin on Mon, 6 Nov 2006 12:46:58 +0100 (CET)

Re: Re: [Nettime-ro] demisii Universitatea Nationala de Arta

     <mari.....POPESCU  BABA  nu  fiul  lui  baba.....ci  al  mosului....Iar  Baldovin  care  detine  <firma  de  arta  <contemporana  autorizata  ...are  dreptate  si  eu  am  auzit  de  profesori  <invitati  adica  personalitati  .....de  pilda  <Kosuth  ,Kabakov,Perjo,  si  pe  cine  mai  cunoasteti  <voi  verisoare  ,unchiul  lui  Alexandra....etc.p.s.  PRIETENE  <NU  DE  ACUM  10  ANI  E  <VORBA  ......ci  de  acum  20  de  ani  .....cred  ca  ii  faci  tinerei  si  or  sa  creada  ca  le  <faci  <complimente....

   Am citit de vreo 3 ori rextul tau. Ultima data am facut-o cu atentie maxima. Da' nu am inteles pe ce pozitie esti. La inceput ii zici "institut" lu' UNA pejorativind-o. La safarsit te plangi ca situatia era la fel de grava si inainte.
   Da' la mijloc se pare ca-i aperi pe cei ce is doctori pe merit (...) si pe cei care is mai buni ca ta-su.

   Nu is un maniac al gramaticii da' daca tot scri "si  da-i  si  explica..." macar scrie in restul textului si "s-i" sau "sa-u" , la misto, ca s-ar putea sa te faci si mai rau inteles. Si mai pune predicat pe la propozitii ca sa stim si noi ("AAAAAAAAAAAA  ZIC  EI  CA  IN  ENGLEZA  COPY.....au  intzeles  tot  ce  mai  era  sa  le  explic  de  doctorate  merite  pe  bune  si  etc...."). Sau macar scoate predicatele din toate propo. si atunci ai avantajul unui limbaj naiv, nearticulat, echivoc, da' care merge direct la natura intelegerii.

   Ps. Nush ce puilor mei de "firma  de  arta  contemporana  autorizata" vorbesti...