Vlad Nancã on Wed, 1 Nov 2006 14:08:15 +0100 (CET)

[Nettime-ro] pericol, razvan ion a fost listat

Imi pare rau dar nu pot abtine... iata ce spune razvan ion despre el insusi:

  "Razvan Ion este artist media, activist politic si teoretician. Editor
al revistei PAVILION. A publicat recent cartea "visual_witness". A fost
visiting lecturer la diverse universitati si centre culturale precum
University of California Berkeley, Headlands Center for the Arts, San
Francisco, Art Academy Timisoara. Ca artist a expus in in toata lumea.
Este co-director al Bucharest Biennale (www.bucharestbiennale.org),
Bienala Internationala de Arta Contemporana Bucuresti (impreuna cu
Eugen Radescu). Recent a fost listat in "Who's Who"."

  Activist politic? WTF? Dupa poet, scriitor, artist, regizor, editor, dramaturg si filozof acum mai e si activist politic? Pe cand o intrare in fotbal?
  Dar si mai interesanta mi se pare stirea ca razvan ion a fost listat in who's who. asta imi aminteste de un personaj, la prima vedere foarte diferit de razvan ion, domnul cv tudor care a fost si el listat in who's who.
  iata detalii:
  http://ziua.ro/display.php?id=44255&data=2000-05-25&ziua=384f6d88eecc4055a326c3f0ee09304f

  feriti-va!

Vlad Nancã

http://vladnanca.blogspot.com/
http://bukresh.blogspot.com/

Temporary address: Akademie Schloss Solitude, Solitude 3, 70197 Stuttgart, Germany
Mobile: +40 (0) 723 24 04 34
Phone: +49 (0) 711 996 1951